Zarabianie przez internet jest coraz bardziej powszechnym zajęciem. Jest na to wiele możliwości, przykładowo.: płatne kliki, maile, ankiety itp. Jednak najlepszym pomysłem jest prowadzenie własnego bloga lub strony. Jeżeli już blog będzie demonstrował dobrej jakości tekst i będzie na nim ruch, to może przynieść wiele profitów. Swój pomysł na biznes w sieci ma możliwość tak de facto wykonać właściwie każdy. Jest kilka serwisów, które umożliwiają założenie bloga za free, na przykład. Blogger.com jednakże bardziej profesjonalnie będzie niewątpliwie wyglądał blog na płatnym hostingu, wytworzony chociażby w WordPressie. W Polsce i na świecie, z każdym dniem rośnie cyfra blogerów. Problem natomiast w tym, że jest co niemiara blogów, które wyłącznie zajmują miejsce w sieci, wolną domenę i niczego nowego nie wnoszą. Taki blog nie posiada perspektyw, żeby odnieść jakikolwiek sukces, a już tym bardziej zarobek.
Jak zarabiać na blogu ?
Jest kilka metod, w większości sytuacji stosowanych przez blogerów. Są to:
-Reklamy kontekstowe. Chyba najpopularniejsza forma jeżeli już chodzi o zarabianie na blogu. A największą, najbardziej zaufaną i najlepiej płacącą firmą jest Wyszukiwarkę Adsense. Kobiety i mężczyźni umieją zarabiać na tym grube tysiące.
-Sprzedaż linków tekstowych, czyli udostępnienie miejsca na stronie, czy blogu do wyświetlania się linków prowadzących do pozycjonowanych stron. Sprzedaż linków tekstowych na blogu jest ryzykowna, gdyż wyszukiwarka Wyszukiwarkę coraz niżej umieszcza takie blogi w spersonalizowanych algorytmach. Jednak, kiedy komuś nie zależy na ruchu, to ma możliwość zarabiać sobie w ten metodę kilkaset zł miesięcznie. Najpopularniejsze platformy: Prolink, Linkolo, Seopilot.
-Artykuły sponsorowane. Jest to opublikowanie na swoim blogu wpisu, promującego czyjeś usługi, stronę czy sklep. Jest to świetny metodę na dorobienie sobie nawet kilkaset zł miesięcznie. Dużym plusem tej metody jest to, że wręcz blog bez dużego ruchu ma możliwość zarabiać. Najpopularniejsze platformy: Reachblogger, Whitepress, Nextcontent.
Sprawdź: jak prowadzić bloga.