Notesy reklamowe

Notesy to rzecz tak praktyczna i potrzebna, że nieprosto się bez nich obejść. Warto zamówić je w swojej firmie dla pracowników. Oprócz tego, że będą prezentem od firmy i będą służyć do różnorakich zapisków, będą także pełnić rolę reklamową.

By mogły ją pełnić, notesy firmowe muszą mieć nadruk w postaci firmowego logo. Zamawia się notes, wybrawszy przedtem jedną z propozycji, a również wykonanie wybranego nadruku.
W wykorzystywaniu notatników do celów marketingowych ważne jest, jak one się prezentują. Im bardziej są one estetyczne i eleganckie, tym jest to bardziej użyteczny przedmiot reklamowy. Im coś jest bardziej wartościowe, tym lepszym jest nośnikiem promocji. Można aby wybrać niewielki notesik, ale solidny notes w skórzanej oprawie zrobi lepsze wrażenie. Nie musi być bardzo duży. Ważniejsze jest, aby mimo swojej okazałości, był również wygodny w noszeniu. Powinien mieścić się łatwo w niewielkiej szufladzie czy też w damskiej torebce. Najpraktyczniejszy jest format A5, czyli szkolnego zeszytu. Dalszym, co powinno się wybrać, jest jego paleta barw. Będzie ona zależna od rodzaju działalności. Różne barwy mają różne znaczenie i nie każda pasuje do każdej branży. Najczęściej notesy firmowe mają jeden z barw, które są charakterystyczne dla firmy. To są te, które pojawiają się w logo, na stronie firmowej, na materiałach graficznych i w wystroju biura. Ta sama paleta kolorystyczna gadżetów reklamowych powoduje, że można mówić o spójnej identyfikacji wizualnej.
Kolejna istotna kwestia w przyrównaniu do wyglądu notesu to nadruk. Ten wybiera się osobiście. W bardzo wielu sytuacjach wybierane są notesy z logo, niemniej jednak może to być również jego część, o ile logo jest bardziej rozbudowane. Nadrukowane może zostać też hasło firmowe, jeżeli już korzysta się z niego w działaniach marketingowych. Notes, jak i inne gadżety z nim, to sposób na promowanie tego hasła.
Warto sprawdzić: http://www.iveno.pl/notes-reklamowy-indywidualny.

Say Something