Notesy firmowe – jaki wybrać ich wygląd?

Notesy to rzecz tak praktyczna i potrzebna, że trudno się bez nich obejść. Warto zamówić je w swojej firmie dla pracowników. Poza tym, że będą prezentem od firmy i będą służyć do różnorakich zapisków, będą też pełnić rolę reklamową.

Ażeby mogły ją pełnić, notesy firmowe muszą mieć nadruk w postaci firmowego logo. Zamawia się notes, wybrawszy przedtem jedną z propozycji, a także wykonanie wybranego nadruku.
W wykorzystywaniu notatników do celów marketingowych istotne jest, jak one się prezentują. Im bardziej są one miłe dla oka i eleganckie, tym jest to bardziej praktyczny przedmiot reklamowy. Im coś jest bardziej wartościowe, tym lepszym jest nośnikiem reklamy. Można aby wybrać niewielki notesik, ale solidny notes w skórzanej oprawie zrobi lepsze złudzenie. Nie musi być bardzo duży. Ważniejsze jest, by mimo swojej okazałości, był też wygodny w noszeniu. Powinien mieścić się łatwo w niewielkiej szufladzie czy też w damskiej torebce. Najpraktyczniejszy jest format A5, czyli szkolnego zeszytu. Kolejnym, co trzeba wybrać, jest jego paleta kolorystyczna. Będzie ona zależna od rodzaju działalności. Różne barwy mają różnorodne znaczenie i nie każda pasuje do każdej branży. Najczęściej notesy firmowe mają jeden z barw, które są charakterystyczne dla firmy. To są te, które pojawiają się w logo, na stronie firmowej, na materiałach graficznych i w wystroju biura. Ta sama zestaw barw gadżetów reklamowych sprawia, że można mówić o spójnej identyfikacji wizualnej.
Kolejna bardzo ważna kwestia w przyrównaniu do wyglądu notesu to nadruk. Ten wybiera się osobiście. W bardzo wielu sytuacjach wybierane są notesy z logo, ale może to być też jego część, jeżeli już logo jest bardziej rozbudowane. Nadrukowane może zostać też hasło firmowe, jeśli korzysta się z niego w działaniach marketingowych. Notes, jak i inne gadżety z nim, to sposób na rozpowszechnianie tego hasła.
Zobacz również: http://www.iveno.pl/notes-reklamowy-a5.

Say Something