Gadżety reklamowe – notatniki

Notesy to rzecz tak praktyczna i potrzebna, że nieprosto się bez nich obejść. Warto zamówić je w swojej firmie dla pracowników. Poza tym, że będą prezentem od firmy i będą służyć do różnorakich zapisków, będą również pełnić rolę reklamową.

Aby mogły ją pełnić, notesy firmowe muszą mieć nadruk w postaci firmowego logo. Zamawia się notes, wybrawszy wcześniej jedną z propozycji, a również wykonanie wybranego nadruku.
W wykorzystywaniu notatników do celów marketingowych istotne jest, jak one się prezentują. Im bardziej są one estetyczne i eleganckie, tym jest to bardziej użyteczny przedmiot reklamowy. Im coś jest bardziej wartościowe, tym lepszym jest nośnikiem promocji. Można aby wybrać nieduży notesik, niemniej jednak solidny notes w skórzanej oprawie zrobi lepsze wrażenie. Nie musi być bardzo duży. Ważniejsze jest, ażeby pomimo swojej okazałości, był także wygodny w noszeniu. Powinien mieścić się łatwo w niewielkiej szufladzie czy też w damskiej torebce. Najpraktyczniejszy jest format A5, czyli szkolnego zeszytu. Kolejnym, co powinno się wybrać, jest jego zestaw barw. Będzie ona zależna od rodzaju działalności. Różnorodne barwy mają różnorodne znaczenie i nie każda pasuje do każdej branży. Najczęściej notesy firmowe mają jeden z kolorów, które są charakterystyczne dla firmy. To są te, które ukazują się w logo, na stronie firmowej, na materiałach graficznych i w wystroju biura. Ta sama paleta barw gadżetów reklamowych powoduje, że można mówić o spójnej identyfikacji wizualnej.
Kolejna bardzo ważna kwestia w porównaniu do wyglądu notesu to nadruk. Ten wybiera się indywidualnie. W ogromnej liczbie przypadków wybierane są notesy z logo, ale może to być także jego część, jeżeli już logo jest bardziej rozbudowane. Nadrukowane może zostać również hasło firmowe, jeżeli korzysta się z niego w działaniach marketingowych. Notes, jak i inne gadżety z nim, to sposób na upowszechnianie tego hasła.
Dodatkowe informacje: http://www.iveno.pl/notes-reklamowy-a4.

Say Something