Firmowe kalendarze – jak je wykorzystać w celach marketingowych?

Pragniesz wdrożyć artykuły reklamowe z logotypem firmy? Na 100 procent propozycją takich gadżetów reklamowych, które są godne uwagi są kalendarze książkowe. Aktualnie w Polsce producent kalendarzy książkowych jest w stanie wykonać produkt z odpowiednim przekazem reklamowy a także niebanalną zawartością. Co to oznacza? Oznacza to, że wspólnie możecie stworzyć skuteczny produkt reklamowy.

Szczególnie, że dużo osób w dzisiejszych czasach korzysta z książkowych kalendarzy. Jest to niewątpliwie narzędzie marketingu, które warto wziąć pod uwagę podczas tworzenia planu marketingowo-reklamowego na kolejny kwartał albo inny okres. Tak faktycznie firmowe kalendarze mają nieograniczone sposobów pod względem wykorzystania ich w celach marketingowych. Począwszy od prostych pomysłów, jak dorzucanie ich do zamówień (opłaca się przy wysokich marżach), przez oferowanie ich jako prezent na targach branżowych i eventach, a na użycie ich jako podarunek okolicznościowy kończąc. Wystarczy, że producent kalendarzy reklamowych wykona wedle projekt logo na produkcie wedle naszego zamówienia. Wówczas my sami możemy wpaść na sporo kreatywnych sposobności co do ich użycia. Pamiętajmy, że jeśli nie mamy projektu kalendarze, to producenci odgórnie mogą zaoferować bazę fotografii, które można wykorzystać w kalendarzach. Czy takie bazy są na prawdę często używane? Okazuje się, że tak, ponieważ wiele firm nie ma kompletnie dobrego pomysłu na to, jak powinien wyglądać kalendarz firmowy. Pamiętajmy, że takie zdjęcia na prawdę bardzo często posiadają odpowiednią licencję, ażeby można było obsługiwać je pod kątem komercyjnym.

Zobacz więcej: zobacz kto ma w swojej ofercie kalendarze reklamowe

Say Something